Här är jag

Här är jag
Välkommen till mitt krypin

onsdag 29 juni 2011

Aaaaaaaaaaaaaaaatchoooooo...

Vad har jag lärt mig idag....
Att infinner sig årets varmaste dag - då skall man ta in hö.
Jag har haft en underbar eftermiddag i Ör där årets hö skulle in för vinterförvaring.
Tänk ändå vilket annorlunda liv man fått.
Gaby Assor som alltid strävat mot asfalterad sandlåda och högklackat i varje läge
Nu känns det fantastiskt roligt att åka bak på ett hö-lass, ramla omkull och få skratta med hela kroppen

Även lilla Gurkan verkar trivas som "kvalster i dammet". Han skiner som en sol och har lärt sig massa saker
Vad jag inte lärt mig är hur man blir av med klådan....
Här kommer några bildbevis från eftermiddagen




 

Mycket för Gurkan att ta in


Sådana här små högar av urgulliga Kattungar finns att kela med - Puh vilken tur att VB Zingo kom hem

En trött J som pustar ut efter lastningen

Till slut lite Pizza för att fira...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar