Med tanke på dagens firande av "Kanelbullens Dag" måste detta väl även vara "min" dag...
Det firar jag med en hembakt vaniljbulle - bara för att vara emot!
Hela helgen gick i bakets tecken...
Morotskakor
Kärleksmums
Silviakakor
Hallongrottor
och Toscagodisar
... men inga kanelbullar... Missade fullständigt detta...
Alltså får en äldre variant grävas fram i frysen
- Förlåt familjen -
//Puss
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar