Här är jag

Här är jag
Välkommen till mitt krypin

tisdag 4 oktober 2011

Idag är det min dag...

Med tanke på dagens firande av "Kanelbullens Dag" måste detta väl även vara "min" dag...
Det firar jag med en hembakt vaniljbulle - bara för att vara emot!
Hela helgen gick i bakets tecken...
Morotskakor
Kärleksmums
Silviakakor
Hallongrottor
och Toscagodisar

... men inga kanelbullar... Missade fullständigt detta...
Alltså får en äldre variant grävas fram i frysen

 - Förlåt familjen -

//Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar