Nu börjar Minnenas Televisions nya serie - vad hände på Viaduktgatan under de senaste 5 åren
Vad gör man då? Jo man ringer till 'Fastighetsskötare - Papps' och ber om ett urdrag direkt ur minnesbanken
Helt övertygad om att han kommer göra ett lysande jobb i kampen mot RSV.
Helgen som var ägnades de sista tårfyllda minutrarna i gamla huset.
Nästan hela mitt hjärta sjunger av glädje inför allt det nya... Nya härliga kärleken, samboliv, bonusbarn, underbart nytt hus som man fått renovera efter eget tycke osv osv
Ett litet hörn grät dock vid sista besöket i helgen när Gurkan och jag sa "hejdå" och han grät floder över alla minnen som nu skulle "säljas".
Hur förklarar man för en 11-åring att minnen inte sitter i väggar utan i ens egna huvuden och i alla fina bilder som är tagna?
Väl hemma i nya rummet var dock tårarna borta och Världens Goaste Unge Log Igen
det där ögonblicket, när det är absolut sista gången.. har jag lite ågren inför. Fastän jag är den som har längtat efter flytt mest av alla.. antagligen blir det jag som gråter mest.... :o)
SvaraRadera