Helgen har överlevts...
Kl 0700 på lördagen hade redan 3 innerdörrar monterats (en del 2 ggr) och första koppen kaffe var intagen.
Flytthjälpen var bokad till kl 10 och schemat var späckat!
Jag säger bara det - Lyllo de som bara byter från 1 hus till 1 nytt hus... Här pratar vi flytt när 2 hus skall komprimersa till 1 lite större.
Bära, packa, bära, lasta, dricka en kopp kaffe, skratta hejdlöst åt roligheter, irritera sig på småsaker och klockan som tickar verkar vara laddad med turbo.
Kommentarerna som upprepats hela helgen:
Vart skall denna?
Har du sett?
Vad gör vi nu?
Har du sett?
Var är...?
Jag är så trött!
Aj som f....n!!!!
Vad hände?
Har du sett min...?
Jag åker och hämtar...
Hungrig!
När åker vi till IKEA?
Nu börjar kaoset arta sig till ett lite mer organiserat kaos där det som är borta kanske kan komma fram inom de närmaste veckorna.
Resultat så här på måndags morgon:
1 nyskapat sambopar...
1 renstädat gammalt hus
1 iordningställt (nästan) hus till försäljning - den som är sugen får GÄRNA höra av sig...
3851 st små blåmärken
1 skärsår som kanske borde tejpas men René jobbade inte igår...
1 finfin medalj för Gurkan i helgens Fallrace i Trollhättan på 100m Rygg och 4 nya pers trots feber
och Mr Hide har kommit tillbaka...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar