Här är jag

Här är jag
Välkommen till mitt krypin

onsdag 11 maj 2011

En dag i Grannlandet

Sitter på en färga med Sverige framför mig i horisonten...
Hemlängtan har jag men har ändå haft en dag fylld av skratt

Inser att jag inte vet hur jag skall hitta hem men tänker att jag ringer
J om jag inte hittar innan veckan är slut

Suttit på möte idag med 2 personer som uppenbarligen var mer än arbetskollegor
Alla ni som KÄNNER mig vet exakt hur mitt huvud funkar och min SF-biograf har
gått varm - tro mig att jag har skrattat inombords!

Kanske ännu en kopp kaffe innan landstigning

Gónatt

1 kommentar:

  1. japp, jo hur det funkar med egen SF, det vet jag precis.. du kunde hålla masken alltså?!

    SvaraRadera