Här är jag

Här är jag
Välkommen till mitt krypin

onsdag 11 maj 2011

Å vi Elsker dette Lanne....

Strömstad - Sandefjord

Idag tar vi en tur till Norge för att hälsa på kunder från Polen
Tänk vad jag skulle hinna med hemma annars...

Idag skall Gurkan åka till Innovatum i Trollywood
Matsäcken packad efter önskemål
Pastasallad ala Drewitz, Kycklingfilé , hallongrottor, o Drick och natuligtvis en peng till glassen
Hoppas de har en fin dag - för det tänker jag ha

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar