Strömstad - Sandefjord
Idag tar vi en tur till Norge för att hälsa på kunder från Polen
Tänk vad jag skulle hinna med hemma annars...
Idag skall Gurkan åka till Innovatum i Trollywood
Matsäcken packad efter önskemål
Pastasallad ala Drewitz, Kycklingfilé , hallongrottor, o Drick och natuligtvis en peng till glassen
Hoppas de har en fin dag - för det tänker jag ha
Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar