Här är jag

Här är jag
Välkommen till mitt krypin

tisdag 10 maj 2011

Ett Stileben av Kaos

Packat, packat, packat.... Packat upp, packat upp o packat upp
Men inte tusan kan man packa "bort"
Det nya huset befinner sig i kaosets tecken och jag drar till Norge i morgon
om jag har riktigt tur kanske J har fixat allt medans jag är borta....
....
Jo men så blir det nog - eller vad tror ni?
....
Gónatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar