Packat, packat, packat.... Packat upp, packat upp o packat upp
Men inte tusan kan man packa "bort"
Det nya huset befinner sig i kaosets tecken och jag drar till Norge i morgon
om jag har riktigt tur kanske J har fixat allt medans jag är borta....
....
Jo men så blir det nog - eller vad tror ni?
....
Gónatt <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar