Bullmorsans funderingar 2:0
Lite funderingar om livet, lite recept och andra idéer
Här är jag
Välkommen till mitt krypin
måndag 16 maj 2011
¨...och där såg man min tekniska kompetens...
Skall försöka rätta till receptet - det blev lite >trassligt<
/G
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar