Jag är inte rasist - inte på något sätt faktiskt... Alla har samma värde och blablabla...förutom 1....
Av naturliga och personliga skäl har jag nåt mot landsmän väldigt nära i Väst
Men idag har detta förbytts till ren pur Kärlek - en sådan familj har idag köpt mitt hus och de skall skriva kontraktet idag...
Kan nog bli en Lusekofta i Julklapp <3 <3 <3
Eller varför inte en bok
http://www.youtube.com/watch?v=Fg0S-EycObQ
GRATTIS! :o)
SvaraRadera/malin