Jaha - så var den skapad - Bloggen som snurrat runt i min skalle ett tag.
Vet inte riktigt ännu vad det blir utav den men det kommer visa en del ur mitt liv.
Tror inte på fullaste allvar att någon kommer dyka in på denna sida dagligen utan ser
det mer som en personlig dagbok om mitt liv och vad som händer i det
Min nyblivna Älskade Sambo gillar Twitter - kan man inte kalla det ett sorts blogg också?
Min Älskade Gurka gillar just nu Runescape (stavas det så?)
och jag gillar bloggar...
Vem är jag?
Passet och körkortet säger piiiiiiiiiiiiip år
På morgonen säger kroppen 5 år och överaktiv och på kvällen säger kroppen 92 år och T.R.Ö.T.T.
Mitt i flyttartagen och lever just nu "lite här och lite där" - skulle man kunna tro är förvirrande men jag upplever det helt fantastiskt!
Vill ni så ses vi ibland
Jag kommer bjuda på mina innersta tankar, försöka att inte bli för utlämnande för någon och ibland bjuda på ett eller annat recept från mitt kök med luckor som saknar dörrstängare (och DÄR avslöjades första av mina alla fel och brister)
Puss vi ses
Gaby
Hej!
SvaraRaderaVa kul Gaby, hoppas jag är välkommen in och kika på din blogg då och då :) Lycka till!!
KRAM
mp
Kul! Det var på tiden, bullmorsan!
SvaraRadera